Var tar tiden vägen?

Den här låååååånga ledigheten har verkligen försvunnit i ett nafs. Men jag ska absolut inte neka till att det har varit skönt. Väldigt synd bara att blev förkyld =/ Jag sov bort halva dagen igår för att jag kände mig så risig. Jag gick inte upp på riktigt förrän vid 15-tiden. Jag har världens bästa Erik som låter mig få göra det faktiskt. Han är faktiskt megabäst när jag tänker på det. Jag är inne i sån period när jag är dökär i honom. Det går ju upp och ner som alla vet och nu har jag världens uppåtperiod och det är himla trevligt. Mer sex och mys åt folket!

Jag sitter här och väntar på att Ida ska gå och lägga sig så att jag kan äta upp resten av hennes lördagsgodispåse =) Jag anser att när barnen går och lägger sip på söndagskvällen så förfaller deras rätt till det godis som kan tänkas vara kvar efter lördagen. Alltså är det fritt fram för mamman (och kanske pappan) att länsa det som är kvar. Det är helt enkelt ett privilegium man har som hårt arbetande förälder.

Nu verkar surpuppan Filip äntligen ha somnat, det var ett väldans liv på honom nu i kväll.

Idag har Erik bottenmålat båten så nu ska den snart ner i plurret, det betyder, mina kära vänner, att sommaren snart är här!

Utbildning hela dagen i morgon, ganska skönt eftersom veckan blir kortare känns det som.

Puzz o kräm

Kommentarer
Postat av: Frida

Egentligen gör vi ju barnen en tjänst genoma att äta upp deras gamla godis. De riskerar ju då inte att behöva äta gammalt godis kommande helg och vi slipper slänga fullt ätbart godis ;-)

2009-05-25 @ 00:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0