Ny blogg?

Jag har funderat på det här med att jag inte skriver så ofta. Inte så jäkla lyckat eller meningsfullt att ha en blogg som aldrig uppdateras! Jag tror det är för att jag begränsar mig själv och inte skriver om sånt som jag skulle vilja skriva om just för att de flesta som läser här vet vem jag är. Jag har liksom ingen lust att skylta med alla mina privata tankar (som jag själv upplever som ganska sjuka ibland). Jag har väldigt mycket som snurrar runt i skallen och som behöver komma ut, men inte här... Jag skulle vilja skapa en låtsasperson som bloggar i ett annat namn, men det är mina tankar som kommer fram, förstår ni? Näe, inte jag heller ibland... Jag får se hur jag gör.

Idag när jag åkte hem från jobbet så hörde jag en riktigt gammal goding på radion:

 

Härligt, härligt. Jag blev så glad. Jag lyssnade massor på den i mina yngre (snyggare) dagar.

Nu vankas det nybryggt kaffe, sen är det ICDP för hela slanten.

Hepp

Kommentarer
Postat av: Frida

Hmm jag vet vad du menar med att släppa ut massor med galna tankar. Kan du inte lägga sådana inlägg som privata med begränsad läsbarhet? Viktigt att man får ventilera ibland. Annars kanske alter-ego TescoBOB vore nåt?



ICDP låter spännande? Du får förklara för mig som inte vet vad det betyder ;-)



Stor puss!

2009-06-10 @ 11:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0