Renovering och snygga naglar

Eftersom min förstfödda har drabbats av feber så har jag och Darling varit riktiga hemmapysslare idag. Då vi var så förutseende och redan igår införskaffade så kallad Easy cover-tapet så kunde Erik börja tapetsera i matrummet. Nu, när klockan visar mitt i natten så är vår käre granne här och hjälper till också. Vi har druckit en himla massa öl och fixat och donat. Till en början hjälpte även jag till men nu har jag övergått till mitt återfunna intresse.... NAGLAR.

Förra veckan fick jag för mig att det var dags att fixa till mina naglar ordentligt. Jag googlade runt lite och hittade en massa fina tips och inspiration. Detta resulterade i en ypperligt vakcer och klassisk fransk manikyr som jag hottade upp med lite dekorstickers. Tyvärr tog jag ingen bild så jag kan visa er hur snyggt det var. Jag och Erik ska ju på kalas på lördag och det innebär självfallet att jag måste fixa naglarna igen. Jag har en idé och jag hoppas att det blir bra. Blir det bra så ska jag fasiken bjuda er på en bild också!

Båttur i morgon om väder och barn tillåter....

Ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar otåligt på dessa bilder som utlovats =)

2009-07-19 @ 12:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0