Nu är det sommar nu är det sol..

Jag vet, den riktiga sommaren var för några veckor sedan. Men idag var det riktig sommar för mig för äntligen kunde vi åka ut med båten och bada!!! Jag har tagit mitt premiärdopp idag. Jag har världens bästa bild på Filips softarstil på stranden, ska försöka komma ihåg att ladda upp den i morgon.

När vi började röra oss hemåt med båten så såg Ida lite hängig ut. Guess what!!! Taaaataaaaaaaaaaaa.... feber, jajjemen! 39,3 men när jag kollade för en stund sen så hade hon 36,8 så det kanske bara var en liten febertopp, *hoppas*

Om lilla damen är feberfri i morgon så bär det av till Uppsala, det är hög tid för mig att göra synkoll och beställa mer linser. Jag har ju förvisso mina brillor men jag är inte så förtjust i att använda dem.

Nu är det natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0