Naglar igen

Ikväll är det dags för nagelfix igen. Det är så himla trevligt tycker jag! Ikväll det Depends nr 166. Man skulle kunna beskriva den som citrongul metallic. Jag hoppas bara inte att mina naglar kommer att se helt nikotingula ut för det är ju inte så classy. Jag tänkte sätta på lite dekorationsstickers just in case så blir det nog snyggt.

I morgon är det dags för en rejäl road trip. Hela långa vägen till Lindesberg bär det av för lite födelsedagskalas och middag med min kära gamla vän. Vad gammal jag låter,men det är sant ju. Det är hela 14 år sen vi träffades snart!

Fick min lönespec idag och såg till min glädje att mitt löneök har börjat, tjohooooooooo...

Det är så skönt att inte röka. Okej att jag snusar, det betyder ju att jag inte är nikotinfri, men jag är fan rökfri och det är så underbart. Jag hade hunnit glömma bort hur härlig känslan är... Jag stinker inte rök, jag behöver inte tänka på att jag stinker helvetes apa när jag gosar med mina underbara barn och det bästa av allt, jag slipper springa ut i tid och otid för att ta ett bloss... Duktiga jag! Jag klarade till och med av att köra ett telefonrace med F idag. Jag blev förvisso röksugen men det är bara att pilla in en Catch white mini eucalyptus så är saken biff!

Nu börjar det nog bli dags för ett första lager med nagellack. Of course lägger jag ut en bild om det blir snyggt!

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0