Mysdag

Idag har vi varit iväg till den stora huvudstaden och käkat en mastig pizzabuffé på Pizza Hut. Supersmarrigt men förödande för figuren. Men det kan man inte riktigt tänka på så här i semestertider. Det får jag ta tag i senare. Min fina A har en så fin bebismage. Jag känner igen mig så väl i all spänning och förberedelse inför första barnets nedkomst. Så härligt, spännande och underbart!

På vägen hem hämtade vi äntligen ut vår kamera som nu är lagad, vilket påminner mig om att jag måste fota allt som händer i köket för tillfället! Jag har även varit och bokad tid för tatuering så att min fula handledstatuering nu ska bli fixad. Han hade riktigt bra förslag så nu ligger mitt öde i händerna på Lilla gatans tatuering, som jag har hört mycket gott om.

Nu måste jag gå och fota renoveringen som har tagit fart som 17 nu. Snart har vi till och med rätt färg i köket, underbart!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vad är det som är så fult med tatueringen på handleden?

Jag har också beställt tid för tillfixning av tatuering, av min chestpiece... Skönt att jag äntligen får den fixad! =)

2009-07-22 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0