Myggjävlar

Okej, nu kör vi....

Det var ett tag sen sist men nu är jag nog back on track...

Sen sist har jag hunnit med:
*att vabba för första gången
*påbörjat min första betalda semester ever
*fått fast anställning och löneök

*festat järnet i Västerås med min gamla partner in crime

*varit på Skansen

*lite andra saker som jag inte kommer på nu


Det är så fruktansvärt skönt med semester så ni förstår inte. Veckorna innan semestern var ju när det var så himla varmt. Både vi som jobbade och alla barnen höll på att förgås i värmen och jag tackar min lyckliga stjärna för att vi har en vattenspridare på jobbet!


Jag har nu tre veckors semester kvar, sen ska jag jobba i tre veckor innan vi beger oss av till Mallorca. Då har jag två veckors föräldraledighet så jag gnäller inte speciellt mycket.


Idag har jag målat en omgång på min gamla fula furuspegel, den ska bli en snygg vit spegel istället. Jag tror att det kommer att bli bra. Jag ska alldeles strax måla en omgång på fönstren också så kanske de äntligen blir klara, det var ju bara två år sen vi målade dem sist =)

Erik har fått upp sista gipsskivan i hallen så ikväll hoppas vi kunna få upp sista biten renoveringstapet så vi kan måla. Efter det ska bara golvlister och foder upp så är hallen KLAR!!! I slutet på den här veckan har jag bokat mina systrar + svärbrorsa så de kommer och hjälper oss att börja i kök och matrum. Äntligen händer det lite här i kaoshuset!

Nu målning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0