Inte så mycket

Nä... rätt slapp dag idag. Var så sjukt trött i morse, så där trött så man börjar fundera på om man är allvarligt sjuk ni vet. Men jag har märkt att jag kan känna mig så trött när jag är lite smådeppig. Jag vet inte riktigt vad jag är smådeppig för...

Vi har blivit erbjudna att åka till Öland, problemet är bara att då måste vi åka i helgen och då missar vi två barnkalas. Dessutom verkar inte vädret bli någon höjdare  så jag vet inte. Jobbigt.

Har varit inne och shoppat mer färg idag men har ingen riktig lust att sätta igång med det ikväll. Erik ska jobba i morgon och på fredag. Oooops... kom just på att jag har missat att meddela min kära vän hur landet ligger inför helgen... det måste jag göra ju

Äsch... har tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0