Halva semestern nu avverkad

Om två veckor är jag tillbaka på jobbet. Två veckor.... ganska kort men lång tid... Jag har ingen direkt jobbångest. Tycker att det ska bli kul att träffa alla kollegor och barn igen faktiskt.

I lördags var vi på kalas. Mina kära systrar och svärbrorsa var barnvakter och klarade av det hela med bravur! Tack så mycket. Om jag själv klarade av kalaskvällen med bravur eller inte beror helt på hur man definierar det hela. Det kanske räcker med att säga att jag först i morse kände mig som en levande människa igen. Det var dock hur trevligt som helst och jag tror att jag kan säga att alla festdeltagare var lika mycket på topp. Förutom en som var gravid, hon var mest på topp, åtminstone dagen efter =) Ytterligare en biverkning av partajet är att jag har fått total avsmak för cigaretter. Hela dagen igår var jag nikotinfri och idag har det bara blivit några snusar... Jag mår dåligt när jag tänker på att ta ett bloss och jag hoppas att det håller i sig!

Idag har vi varit till Uppsala och jag har gjort linskoll så jag snart får hem lite nya linser. Vi har införskaffat Polaroidsolglasögon till hela familjen. Ska ni bara köpa ett par solglasögon så ska ni baske mig shoppa Polaroid, de är oslagbara helt enkelt! Ida hittade ett par Disney-Polaroid som var rosa och jättesöta. Jag märkte direkt när hon fick syn på dem att vi helt enkelt inte skulle kunna lämna butiken utan dessa =) Supersöt är hon... jag ska ta en bild på det sen så ni får se =)

I morgon bär det av till Stockholm och lunchdejt med min kära A, ska bli så underbart!

Nu ska jag pallra mig iväg och försöka hitta min mobilsladd så att ni får avnjuta lite bilder....



Så här tråkigt har jag bland annat haft det på min semester

     
      Mina partynaglar, blev väl sådär 


 Ida softar på stranden  
 Filip har somnat under soffbordet




Den utsökta uppläggningen av Eriks efterrätt på grillfesten i lördags. Den var så estetisk att jag var tvungen att föreviga konstverket på bild!

Puzz o kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0