Denna jävla feber.... och mens

Igår hade vi skittrevligt med grannarna. Min kära Svenne-familj åkte in till Norrtälje och shoppade lite och passade på att införskaffa lite mat på världens bästa pizzeria, nämligen Pizzeria Esplanaden, mitt emot sjukhuset. De har god mat och är urtrevliga trots att de, som igår, hade häcken full. Jag fick till och med bärhjälp ut till bilen. Det beror så klart inte bara på att jag är tjej, utan för att jag är riktigt jävla snygg sådan, bara så ni vet.

I alla fall, vi hamnade ute på vår "solsida" det viss säga altanen med kvällssol och käkade mumsig pizza och drack P2:or. När det var dags för våra trevliga grannar att vandra hemåt i sommarkvällen så upptäcktes det att Filip hade feber!!! Denna jävla feber alltså, jag förbannar den, jag hatar när barnen får feber helt enkelt. Det tråkigaste är att vi hade tänkt åka över till Åland i morgon och nu vet jag inte hur det blir med den saken. Erik och Ida åker i vilket fall som helst, men jag vill också. Termometern visade på 37,1 för en stund sedan och då är det ett tag sen lillskrutten fick Alvedon så jag hoppas på det bästa. Håll tummarna nu!

Så var det det här med mensen också, jag behöver inte orda så mycket om den... är det någon kvinnlig varelse här i världen som tycker den är trevlig så kan ni väl hojta till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0