L´eau The One

Jag kan meddela att vi alla kom iväg till Åland idag. Inatt någon gång hade Filip 38,4 men i morse strax efter sex så hade han bara 36,2 så då bestämde vi oss för att tuta och köra. Vi hade en toppendag i Mariehamn med Eriks syster + familj. Vi käkade lunch, åt världens största glass, lekte i nån lekpark och strosade runt. Vi passade på att fylla på alkoholförråden också, det har en tendens att gå åt en del så här i semesteralkoholismens tider. På lördag ska vi iväg på grillpartaj hos ett par kompisar, barnfritt till och med! Då behövs det lite dricka faktiskt.

En av de allra bästa sakerna med båtresan idag var att min lovely darling Erik shoppade en parfym till mig!!! Jag har trånat efter den ett bra tag nu men jag är alldeles för snål. Jag hade tänkt köpa den när vi var på kryssning sist men när jag såg att den kostade runt 540:- på Tax freen så blev jag alldeles snål. Självklart ångrade jag mig direkt när jag kom hem men då var det liksom lite för sent. Till min lycka så såg jag idag att den "bara" kostade 460:- och då blev den äntligen min!



Mmmmmmmmmmm... luktar gott...

Det ser ut som att det blir båtåkning i morgon också men då med vår lilla Klara Kluck. Kankse är det dags för moi att ta årets premiärdopp!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0